reklama

Dvojfarebné opojenie

Existujú veľké veci, ktoré ma vedia potešit, ale sú maličkosti, ktoré ma robia šťastnou. O to ich mám radšej, pretože sú neplánované. Jednoducho prídu tak ako sú, vždy prekvapia a zanechajú vo vnútri človeka teplé miesto. Rada si potom pripomínam tie chvíle v spomienkach a teším sa, pretože mi dodávajú energiu usmiať sa, aj keď mi kútiky úst ťahá opačným smerom. A už chápem, čo je to si kávu vychnutnať. To je jedna z tých maličkostí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

... tak úžasné teplé a voňavé. Dvojfarebné vyvážené, s jemne horkou chuťou topiaceho sa cukru. Držiac ho v ruke a cítiac jeho teplo prechádzajúce mojimi končekmi prstov do celého tela, si užívam arómu ešte dlho pred tým, než si doprajem prvý dúšok. Tá úžasná vôňa ľahkého espresa a speneného mlieka mnou prechádza a mám zimomriavky. Neviem sa ho nabažiť a pomaly, dlho jeho vôňu vdychujem. V tú chvíľu nemyslím na nič, len si užívam. Som len s ním, v jeho svete, nastavená pre tú momentálnu chvíľu. A nič neexistuje. Len prítomnosť, ktorá je skvelá. Tak príjmená, čistá a oslobodzujúca. Jeho teplo mám v ústach. Jazyk si užíva opojenie dokonalej chuti, ktorá pomaly doznieva na podnebí. Vyberieme si miesto, kde nás neprekvapí nikto svojou prítomnosťou a nepreruší prepojenie medzi nami. Vychutnávam si každú minutu a šetrím si ho, usrkávam čo najmenšími dúškami, aby som tú spoločnú chvíľu predĺžila čo najviac. Je to rovnaký pocit ako keď mi slnko hladí tvár teplými lúčmi, keď sa malé dieťa na mňa usmeje alebo počujem vŕzganie snehu pod mojimi nohami. Vždy sa na to stretnutie teším, pretože je nahodné a o to viac povzbudzujúce a napĺňa moju dušu teplom.    Nepijem cafe latte často, ani dlho. Ochutnala som ho len pred pol rokom a raz za čas, túžiac po zážitku si ho doprajem. Nikdy by som nepovedala, že mi bude nejaká káva chutiť. A hoci je to pre mnohých len slabý kávový odvar, pre mňa je to naozaj zážitok.

Anna Borakova Benadikova

Anna Borakova Benadikova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..večný študent, knihomoľ, aktivista, kvetinár,s túžbou po poznaní,s tvrdym pancierom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu