reklama

Nikto ti nemôže dať, to čo ti ja sľúbim...

Už nejaký týždeň evidujem bilbordy lemujúce cesty v našom meste, z ktorých sa mi prihovárajú neznáme tváre a snažia sa svojimi sloganmi presvedčiť, že sú tou správnou voľbou. O dva týždne tu máme komunálne voľby a je čas poobzerať sa po vhodných adeptoch, o ktorých som za posledné 4 roky nepočula. Teraz sa snažia zviditeľniť a predstaviť nám svoje ciele, ktoré bezprostredne súvisia s vylepšením nášho života v meste. A samozrejme s tým súvisí aj nejaký ten marekting. Farebné bilbordy, ktoré upútajú pozornosť už z diaľky, presvedčivý výraz tváre, že to so zmenou myslia vážne a krátke heslá, ktoré reprezentujú cestu, ktorou sa chcú vydať, pokiaľ im dáme šancu. Dať zmenám zelenú alebo bojovať ako mušketieri všetci za mesto?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ukázať sa na verejnosti s partnerom, či rodinou, ako napríklad v sobotu na basketbalovom zápase domáceho mužstva. Podať si ruku s každým známym či neznámym a usmievať sa na všetky strany, to bolo neprehliadnuteľné. Jeden mal rezervované miesto vo VIP rade, medzi ostatnými mestskými poslancami a druhý si našiel voľné miesto medzi obyčajnými fanúšikmi. Teraz ma napadá, či zaplatením vstupného na zápas podporili mesto, na ktorého čele chcú stáť alebo prišli VIP vstupom.? Snažila som sa zaloviť v spomienkach, kedy som naposledy týchto kanditátov na primátorov videla fandiť na zápase a ... nespomenula som si. Pretože ich prítomnosť súvisela naozaj iba s ich predvolebnou kampaňou a bolo by naivné myslieť si, že ich budeme stretávať pravidelne na záchodoch počas polčasovej prestávky. Našťastie tento stav propagácie trvá len obmedzené obdobie. Rozumiem tomu, ale nemôžem povedať, že sa mi to páči. Je jednoduché spísať ciele týkajúce sa všetkých oblastí spoločenského života v meste, ktoré sa zaväzujú splniť. Každému to uľahčuje aj zoznam chýb už skoro predchodcu, ktorý je momentálne pri korýtku. O to ťažšie je presvedčiť, že to nie sú len sľuby, ktorými nám mažú med okolo ústach. Vieme aká je momentálna situácia v tom ktorom meste žijeme, tak prečo si myslia, že ich zvolením sa väčšina vecí zmení? Ak má ísť o zmenu, tak radikálnu. Zmena primátora si žiada zmenu poslancov mestského zastupiteľstva a až vtedy môže človek pracovať na budovaní niečoho nového. Chcem dať šancu novým tváram. Hoci osvedčený "starý vlk" má svoje skúsenosti, kontakty a vie plávať v "zakalených vodách", nie som presvedčená o jeho už správnom motivovaní robiť veci inak, ako bolo zyvkom. Nová krv prinesie chvíľami neistotu, prvotné chyby, ale určite disponuje trpezlivosťou a chcením robiť veci lepšie. Čakám na ten vietor, ktorý naše mesto jednoznačne potrebuje.    Letáky s odrážkami oblastí, v ktorých chce kandidát nastoliť zmenu sú pre mňa prázdne slová. Pretože pokiaľ neviem o snažení daného človeka a jeho výsledkoch, či už sú ukončené úspechom alebo neúspechom, nemám pre neho krúžok. Ukážte o čo konkrétne ste sa snažili, čo všetko ste preto urobili a s akým výsledkom, a pre mňa nebude podstatná vaša stranícka príslušnosť.

Anna Borakova Benadikova

Anna Borakova Benadikova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..večný študent, knihomoľ, aktivista, kvetinár,s túžbou po poznaní,s tvrdym pancierom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu