reklama

Najužitočnejšia správa včerajšieho dňa

Uz dlhší čas som nesledovala televízne noviny. Vúčšinou nestíham a tak mojim zdrojom správ o dianí doma i vo svete je internet. Tak som si včera večer pustila TV a pri prepínaní televíznych programov som sa dozvedela najužitočnejšiu a najdôležitejšiu správu dňa a síce, že toalety v Tvrdošovciach pripomínajú stredovek. A to vážení, je tak doležitá správa pre mňa v hlavných televíznych správach, ako pre vás to, že som včera pri telke žehlila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

Rozumiem, chápem, že sú veci, s ktorými nepohne obyčajný človek a až po zverejnení problému v televízii sa "pohnú ľady" a kompetentní ho začnú riešiť. A v niektorých kritických prípadoch sa ozvú dobrí ľudia, ktorí vedia a majú prostriedky na to, aby v danej veci pomhli. Sú nám známe prípady ľudí v krízových situáciách s problémami, ktorých až zverejnenie viedlo k nájdeniu opory a pomoci. Ale toto? Aby nás všetkých ťažilo to, že toalety na železničnej stanici vyzerajú v dezolátnom stave? Tak to nemusíme isť ani do Tvrdošoviec a stačí zájsť na ktorúkoľvek železničnú stanicu v obciach či menších mestách. Väčšinou je to o tom istom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže ja len pekne ostanem pri tom internete, pretože tu si môžem vyberať správy, ktoré ma zaujímajú. Nemusím tak "spapať" všetko, čo mi televízne noviny naservírujú priamo na obávačkový stôl. A keď si aj kliknem na niečo, na čo po prvých riadkoch prestanem "mať chuť", tak použijem jednu z možností a to šípku späť alebo krížik na zobrazenej stránke. Tak ako vy.

Anna Borakova Benadikova

Anna Borakova Benadikova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..večný študent, knihomoľ, aktivista, kvetinár,s túžbou po poznaní,s tvrdym pancierom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu